AbaddonLive -In Studio!



Kommer ni ihåg mina gamla WebbTV-Program? ..Inte? ..Bra!

Nystarten för det gamla WebbTV-programmet AbaddonLive
är i full gång och håller just nu på att spelas in!
Programmet utspelar sig delvis i en studio samt ute i Stockholm stad,
där hela idén bygger på att skapa den perfekta låten
och att göra världens häftigaste musikvideo.
- Lady Gaga, släng dig i väggen!

Den 4 Juni lanseras det första programmet,
och kommer att visas varje fredag, hela sommaren,
i hela 13 färgsprakande avsnitt!


Mer info om vart avsnitten kommer att sändas kommer senare ;)
- Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! Åh, jag följde din blogg slaviskt där för längesen i samband med att du och nevnarien brukade länka varann. Blev så himla glad nu när jag hittade tillbaka hit! Och att Abaddon live-avsnitt ska börja sändas igen är ju super! Minns de tidigare på lunarstorm, jag skrattade så jag fick ont i magen, underbart! Ha en fortsatt fin kväll!

2010-06-03 @ 21:23:36
Postat av: Louise

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 02:36:26
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Ahå

Hallå Louise!

Jadu, året var 2007 när jag blev medlem, det var det hetaste just då. Nu vettefasiken vilken sida som är "bäst". Det är vad man gör det till!

2011-07-14 @ 01:34:08
URL: http://superahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0