Nya program på gång!



Det är otroligt mycket på gång just nu!
Har spelat in de första klippen till en finsk musikvideo idag,
och imorgon fortsätter filmandet för att tillslut avslutas i Finland om två veckor.

Min nya WebbTV-serie på 13 avsnitt är också i full fart.
Jag vet inte hur många gånger jag tease:at om serien redan,
men det här kommer verkligen bli helt fantastiskt!
Just nu ligger all min kraft på att slutföra de 13 olika manusen
och samtidigt casta alla de resterande skådespelarna
inför de första inspelningsdagarna.

De nyaste uppdateringarna till WebbTV-programmen;
Vi är nu två manusförfattare istället för en.
Den första inspelningsplatsen är på Mallorca.
I nuläget innehåller programmet 8 unika karaktärer.
Vi kommer att sammarbeta med en väldigt känd tv-profil.
En egen hemsida till serien håller på att byggas
och.. ja.. jag kommer att sjunga i programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0