Skåningen kör sitt sista race i Sthlm!



Tänkte att det var dags att bjuda på en egobild, det var trots allt ett tag sen ^^
..Nu har jag kommit fram till de sista dagarna i storstan, vilket firades i helgen med bland annat en utgång till Medusa
- ett litet metalskjul för den hårdrockande personligheten.
Dessvärre var jag sjukt danssugen, och blev lite besviken på de tappra metalheadsen som bara satt och skakade på huvudena i bakgrunden istället för att ställa sig upp och flaxa lite med getskägget.
..Så jag fick helt enkelt visa vad jag gick för och fick tillslut med mig en skara med folk, nice! ^^

Idag har jag varit ute med Thomsen i gamla stan och käkat en viking
(Vilket innefattade nån slags pasta med biffslams).
..Hade jag haft en restaurang och en "viking" på menyn,
hade man inte som medelsvensson kunnat käka upp den ;D
Jag menar, vilka vikingar käkade pasta på deras tid? Värdelöst!

Well, jag antar att det är charmen av Sthlm att aldrig veta vad man käkar..
Eller rättare sagt att inte veta skillnaden mellan en viking och en italienare.
Kommentarer
Postat av: Fredrika

Jippi, egobild :)

2009-06-01 @ 08:59:30
URL: http://crapfreds.blogg.se/
Postat av: säändie

vilken vacker bild!

2009-06-07 @ 11:28:03
URL: http://sandradahringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0