AbaddonLive5, Eftersnack..


Well, AbaddonLive 5 blev ingen hit , men det innebär inte att jag lägger ner.
Tvärtom har man snarare fått en bild över vad det är folk vill se och tvärtom.
Inget AbaddonLive-avsnitt har hittills varit likt tidigare avsnitt, och hela reportage-grejen med Odelay (Lanori) var mest ett litet experiment från min sida, då det senaste programmet handlade om någonting utanför mitt eget liv och vardag. AbaddonLive har alltid varit 100% mina egna idéer och framföranden, och när ett avsnitt skapas då det egentligen handlar om några andra, well.. då är det inte samma program längre.

För alla er trogna AbaddonLive-fans där ute, hur många det nu är, kan jag med glädje tala om att nästa program kommer vara i stuk med AbaddonLive1. Avsnittet som, enligt mig, blev den största hiten, den största sommarplågan förra året ;) Mycket musik, lite prat, mycket gnäll och intriger, mycket skratt och tältande. High five!

Jag kan dock inte avslöja
för mycket, jag vet själv hur det blir när man lovar någonting och sen inte håller det. Men jag ska göra allt jag kan för att få igång inspelningen till nästa program! Det kommer dock inte spelas in förrän efter att allas utbildningar har slutat i sommar. Samtidigt är det en kostnadsfråga, så vi får se lite hur det blir med det.
Men håll tummarna!

Joina facebookgruppen AbaddonLive 6 - Away from the keyboard, för mer info!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillade abaddonlive 5! Grymt filmat, redigerat och allt vad det nu var. Måste nog däremot säga att jag gillar din skånska och dig framför kameran mer;)

Men inte fan var abaddonLive 5 en flopp, utan det var en hit det med!

2009-05-04 @ 17:27:57
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0