Sthlm i sikte - igen!


Jag får ursäkta att jag varit frånvarande ett bra tag nu,
håller på att få ordning på allt med jobb, utbildning, boende etc.

Har kommit in på Medieinstitutet i Sthlm, så jag flyttar upp dit igen i augusti.
Boendet är i princip klart. Lite småsaker kvar att fixa bara.

Har även sökt ett jobb som barnboksillustratör över sommarn,
håller alla tummar jag har för att få det jobbet.
Det hade varit som en riktig dream come true.

Just nu ser det ut som att man får gå tillbaka till att leva på nudlar igen
första månaden i Stockholm, men vad fasiken! Studentliv i all ära!
Siktar man mot stjärnorna får man ge allt man har!

Puss och kram!
Kommentarer
Postat av: THOMSEN GOES STOCKHOLM!

jag är så stolt över min pojke som går i mina fotspår :D

2009-06-25 @ 19:15:27
URL: http://thomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0