Photoshop Mastermind




Allting jag lägger till har en idé bakom sig.

Utan Gameboyet hade jag inte varit den människan jag är idag,
då det var Gameboyet som mer eller mindre höll igång min konstnärliga sida.
På mellanstadiet var Pokémon min vardag; min morgon, min kväll
och mitt egna lilla paradis.
Det gick inte en dag utan att jag ritade, det gick inte en dag utan att jag inspirerades av figurerna som rörde sig i min tekniska lilla fick-kamrat..
Därför har jag filurat in ett gameboy i en av TVapparaterna ovan.

TVapparaterna står för alla mina olika sidor och egenskaper.
De längst upp är de sidorna som syns och hörs mest,
medans TVapparaterna längst ner är grunden.

TVn som har ett Gameboy i sig kommer alltså att stå för den konstnärliga sidan.
(Förklaringen nämnde jag ovan)

TVn med hörlurarna kommer att stå för den andra estetiska och musikintresserade sidan.
(Här finns till viss mån utseendet med också)

TVn längst ner till höger kommer att stå för den tekniska sidan.
(Den självklara anledningen till varför den ligger en bit bakom de andra är att den inte är lika viktig,
men ändå finns där i bakgrunden utan att jag själv egentligen förstår det.)

TVn längst ner till vänster kommer att stå för den barnsliga sidan.
(Den barnsliga sidan är knuten till den konstnärliga sidan ovan,
och har ingenting att göra med den musikfyllda sidan)

TVn längst ner i mitten, basen på högen, är den kärleksfyllda och drömmande sidan.
(Utan kärlek, ambitioner och en odödlig drömmande sida hade jag förmodligen lagt av för längesen, och sidorna ovanför hade aldrig existerat)

..Så nu kommer ni säkerligen förstå mina kommande detaljer ;) ...
Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag har en liten fråga till, som jag glömde fråga innan, för tidningen jag och min klass håller på med att skriva.

Hur ser din framtid ut just nu/Vad tänker du göra i framtiden?

2009-08-11 @ 12:08:15
URL: http://saarandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0