Showreel på G!



Jag håller just nu på med min Showreel, där jag visar korta filmsnuttar från allt jag gjort det senaste året,
eller ja, iallafall det jag tycker är värt att visa upp ;)
Här får ni en liten preview av introt till den.
För er som redan har vetat om det ett tag, att jag sysslar med den,
kan jag säga att ni inte behöver vänta speciellt mycket till ;)

Den här natten kommer definitivt bli kreativ! Jobbar på två animerade kortfilmer samtidigt,
och hoppas att ni tycker om slutresultatet jag snart kommer att visa upp!
Vill ni följa bloggen, är det bara att trycka på Bloggkolls-ikonen
över min porträttbild. Mycket nöje! :)
Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är väldigt duktig på det du gör. Blir nästan avis! :)

2008-09-19 @ 01:53:20
URL: http://amandaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag följer dig redan på bloggkoll! :)

2008-09-19 @ 09:16:50
URL: http://goofys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0