En ny start.


Superahoe
Idag är det måndag. En helt ny start på en ny vecka.

Jag vaknade vid 10 tiden imorse, med tanken om att min skoldag började vid 11.
När jag väl hunnit fixa till mig och diskat bort resterna av gårdagens kvällsmat,
begav jag mig till interaktiva akademin, och inväntade min försening med högmod.
Helgen har verkligen piggat upp min annars dystra och gråa tillvaro.
Well, det var tills jag kom fram till skolan.

Ingen var här. Inte ens lärarna var här.
Jag började fundera för mig själv om vi verkligen hade lov.
De där mytomspunna dagarna av ledighet man bara hört
 utav gymnasiebarnen i lägenheterna bredvid.

Nej, dagens lektion var inställd, och här sitter jag,
en 19 årig högskolepojke, på en hård röd datorstol,
och inväntar fantasin och kreativiteten för att fortsätta på mitt bildmanus.
Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tur att du har något att underhålla dig med i väntan på nästa lektion iaf ;)

2008-02-11 @ 12:08:05
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0