ABADDON ÄR PÅ JAKT!


Håller just nu på med uppstarten till ett helt nytt fruktansvärt bra program,
och är på jakt efter min kvinnliga duo!

Är du en kvinnlig fulsnygg pratglad och lite småirriterande bohem kuf
med en härlig dialekt och halvstora bröst med röda skor
och är en fruktansvärt dålig förlorare?
Då är du precis den jag letar efter!

GÖR SÅHÄR:
Spela in en video där du pratar om precis vad fasen som helst
i fem minuter och skicka länken på videon till mig,
så kanske just du blir tjejen alla tjejer hade velat vara
i höstens största webbtvprogram!

- Du kommer inte att ångra dig!

/Abaddon
Kommentarer
Postat av: Marcela

Åhåå, det är kanske något man ska göra!? Fast jag har ingen jättebred dialekt, lite sörmländska sådär bara.

2012-07-09 @ 12:36:52
URL: http://mdiaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0