Den skönsjungande masken är tillbaka!



The Dead Theatre 2 håller på att skapas!
Efter ett år av utvecklade animationskunskaper,
kommer snart uppföljaren på min animerade musikal The Dead Theatre.
Den första musikalen gjordes på 4 dagar, därav de dåliga animationerna,
och previewn ovan visar vad jag har gjort under det senaste dygnet.
The Dead Theatre 2 kommer att bli fantastiskt grym!

Här är den första musikalen, gjord för ett år sedan:

..och ja, det är jag som spelat in rösterna och bakgrundsljuden :P
..Masken är inte pitchad alls..
(Allt utom själva musiken)
Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

nice blogg!=)

2009-05-15 @ 19:51:16
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Mallan

Jag måste bara fråga vad det är för program som du använder dig av när du illustrerar och animerar?

Har inte hittat något program som jag fastnat för än XD

2009-05-17 @ 13:07:16
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle vilja bjuda in dig till sommarens största bloggfest som kommer att gå av stapeln det datumet på Restaurang Mynchen i Stockholm. 100 bloggare träffas för att äta gott, mingla, dricka, dansa och knyta kontakter över hela landet. Det kommer bloggare från Skellefteå, Kalmar, Göteborg, Stockholm, Oslo - you name it. 70 av platserna är redan bokade. Bilder från festlokalen och delar av gästlistan finns publicerade på min blogg tillsammans med all nödvändig info. Kika under kategorin Bloggträff så hittar du allt. Enda kravet är åldergränsen på 18 år, annars är festen öppen för alla som är intresserade, killar som tjejer. Priset ligger på 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Hör av dig om du vill vara med, jag lovar dig en riktigt rolig kväll. Vill du kan du anmäla en polare också. H: Malin, arrangör.

2009-05-18 @ 21:05:59
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Linnéa - fotobloggen.

Hej hej tösen, hälig blogg!

Spana gärna in min och lämna en åsikt!

Puss och kram.

2009-05-19 @ 15:21:35
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0