Barnprogram var det ja!



Nu är det brainstorming som gäller!

Manuset till mitt kommande barnprogram
"Krich - the little green goblin from Kharville"
håller på att skapas!

Jag har alltid velat syssla med tecknad film, speciellt barnprogram, och eftersom Sverige har ett väldigt litet utbud av förlag som sysslar med just barnprogram, tänker jag göra min röst hörd och köra på mitt eget!
Programmet kommer förmodligen att vara på engelska, eftersom jag aldrig riktigt tyckt om idén att bara ens hemland ska få njuta av slutresultatet.

Så om det finns några bra engelska voice-actors där ute, let me know!

Mystery, love, desire and faith.
It'll be a world filled with red speckled dragoneyes and goblins of all sizes.
Kommentarer
Postat av: L i s a

Fin blogg :D

2009-03-16 @ 10:27:50
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag kan vara voice-actor! Lätt! :D

2009-03-16 @ 16:02:27
URL: http://ugnip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0