Sushi & kaffe med Frallan!



Idag hängde jag med Frallan ut till akademibokhandeln för att köpa
Digital Art-böcker för 1500 spänn.
Efter en oerhört lång och stekhet dag ute i storstan,
bestämde vi oss för att dra och käka sushi
bredvid Kanal5-byggnaden i närheten av Rådmansgatan.
Fixade även en klipptid imorgon och bestämde mig för att dra in till en
närliggande musikaffär för att impulsköpa en ukulele.
Var fem minuter sen till musikaffären idag, så det får bli imorgon istället.

Nu ska jag städa resten av lägenheten, snart återvänder jag till mitt kära Skåneland!
Kommentarer
Postat av: Linn

Vinn ett presentkort på 500kr att shoppa loss för! Gå in på min blogg för att tävla. Enbart 4 tävlande i nuläget, så stor chans att vinna! LinnVahlstrom.blogg.se

2009-06-01 @ 21:22:33
URL: http://linnvahlstrom.blogg.se/
Postat av: Linn

tack :)

2009-06-01 @ 22:09:08
URL: http://linnvahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0