En tjej med sin apa, utan sin apa.


Var precis nere på expressohouse med Thomsen utanför Lunarkontoret,
och gissa vem hon hade med sig?
Vinnaren av talang 2007 - Cecilia Andrén. (Zillah och Totte)

Min första reaktion var "men gud, hon är ju yngre än vad jag föreställt mig!"
Det är verkligen sant som de säger; man ser äldre ut i TV, men vad gör det?
Den verkliga personen bakom rutan var söt, glad och verkade vara riktigt trevlig :)
Vinstpengarna från Talang har hon för övrigt sparat, och jobberbjudandena verkar rulla in.
All lycka i framtiden till henne!
Här sitter jag avundsjuk, och hade gjort allt för att själv få synas i TV-rutan.


Cecilia Andrén, även känd som Zillah (och totte)
Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Haha för 6 månader sedan vågade jag inte, men nu tänkte jag att "va fan..." :P

Jag delade ju inte med mig av den värsta perioden och det kommer jag heller aldrig göra :P

2009-01-28 @ 15:49:50
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: THOMSEN GOES STOCKHOLM!

ahh hon e för jävla snygg va! ;D

2009-01-29 @ 12:36:25
URL: http://thomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0