Ett litet sällskap




Fram tills i förrigår hade jag denna lilla lurviga krabaten hemma hos mig.
Lukas heter han, en liten långhårig helsvart bonnakatt.
Insåg att det skulle bli problem att ta hand om en katt på egen hand,
eftersom jag bara kommer att bo kvar i Eksjö i 3 månader till.
Snart kommer 20årsdagen (11 November), praktiken den 16 januari,
som jag ännu inte vet var jag kommer att befinna mig, men det lutar åt Stockholm,
och det kommer att innebära problem för mig att ta hand om honom,
så jag var tvungen att lämna tillbaka den lilla krabaten :(

Så nu spenderar jag dagarna ensam i min jättemysiga men tomma Eksjölägenhet.
Is it worth it?
Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle aldrig klara mig utan djur, xO

2008-10-03 @ 07:11:35
URL: http://idjut.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Men neeeeeeeeeeeeeej :'(

2008-10-03 @ 15:40:53
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0