Vintertid, kära vintertid!



Snön har precis fallit i den lilla trästaden, och utanför de frosttäckta fönstren ser man bara en enda tjock dimma utav snöpartiklar som sakta sveper förbi mina ögon med en dansande rörelse. Nu känner jag mig som fem år igen, och inte ens efter den femte snöänglen har jag fått nog! En varm chokladfylld termos och två nerpackade ostmackor senare börjar solen gå ner. Nu vet man att vintern har kommit, och redan nu börjar jag längta mig bort till julafton.
Ikväll blir det glögg, pepparkakor, mjukisbyxor, morgonrock
och någon mysig lördagsfilm.

Puss på er! :)
Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg! Vad ska du göra i veckan då?;; Kolla in min blogg om du vill!=)

2008-12-01 @ 20:35:39
URL: http://johannaelizabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0