Torsdag


Idag är ingen bra dag, det kan jag säga utan att ens behöva tänka efter,
men samtidigt dyker orden "Det är vad du gör det till" upp i mitt huvud.

Så idag ska jag inte gå runt och vara deppig, för det har jag redan gjort allt för mycket under ett års tid.
Ett år av depp, usch!

Många utav mina klasskompisar har åkt hem ett par dagar nu, så det känns väldigt tomt.
..oh nej, nu börjar jag tänka dåliga tankar igen.

Håller på att städa lägenheten nu, för imorgon dyker två finurliga personer upp till mig i Småland.
Nämligen min farmor & farfar! :D

Idag ska jag må bra.
Försöka duger.
Kommentarer
Postat av: Trollie

Kom igen, SuperAhå, må bra! :)

2008-05-01 @ 21:16:49
URL: http://trollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0