Sångfågeln Ahå


Idag har jag ägnat halva dagen åt att spela in musik till min animerade film.
Mina idéer har samlats i en stor tratt av tankar och finurligheter, och efter mycket om och men, har jag äntligen kommit på vad filmen ska handla om.

Sökte runt lite på youtube efter bra bakgrundsmusik, i brist på annat, och hittade ett soundtrack jag fastnade för direkt.
Drog in med musiken till ljudlabbet och mixtrade om den direkt, tillsammans med en massa inspelningar där jag sjunger en egenskriven text som passar hyffsat bra till.
Jag vill inte avslöja för mycket, varjen låtmässigt eller innehållsmässigt i filmen,
men på fredag är den beräknad att vara helt färdig! :)

Godnattens, mina underbara bloggvänner! :)
Kommentarer
Postat av: thomsen är cool

ja just det, du kunde sjunga! det ska bli spännande att höööraaa :D

2008-05-12 @ 07:52:24
URL: http://thomsen.blogg.se
Postat av: Alexandra

visste inte att du kunde sjunga ju..can't wait to friday!!! kmr säkert bli urbra ;)

2008-05-12 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0