Kära bloggare!


Jag var hemma vid 2-tiden igår natt, efter en hel dags arbetande med IKEA-reklamfilmen vi sitter och pysslar med.
(Nej, ingen riktig IKEA-reklamfilm)

Ska dra mig till skolan om en stund, efter att den här fördömda plattången har blivit varm. Sen blir det till att jobba konstant hela dagen, och förhoppningsvis bli klar med allt, så att jag kan vara ledig imorgon, söndag.

Usch, nu förstår jag verkligen varför mina klasskamrater, en efter en, börjar gå in i väggen.

Nästa kurs, den sista kursen innan "sommarlovet" (för de som har sommarlov det vill säga) kommer att innefatta 2D-animationer och en hel del AfterEffects, för de som är bekanta med det programmet.
(2D-animation var för övrigt den enda anledningen till att jag sökte in till skolan, så jag är lycklig som en 5årig pojke i ett godisland)

Höres senare, eller imorgon! Håll tummarna på att jag blir klar! :)

Kommentarer
Postat av: jen

HAHA after effects.. Världens bästa och ett sjukt kul program om det bara går som en vill... Annars kan man bli tokig av allt som faktiskt går att göra som bearbetning till filmat material TACK VARE det programmet...
iochförsig läste jag bara två A-kurser med det men det räckte och blev över :)

2008-05-04 @ 01:49:29
URL: http://alltsomingenting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0