Idag blir det andra bullar!


Om drygt 2 timmar ska jag vara på en "inför intervjuerna"-lektion.
Imorgon, i övermorgon och på måndag ska jag nämligen intervjua de nya ettorna som har sökt till skolan.
Nervöst som fasiken, det är över 200 människor.
Men man får iallafall se vad för personer som sökt in till skolan.
(IAA - School of Visual Effects)  --> LÄNK

Just det, de ska visa upp min "The Dead Theatre" för dem också! :D

Vilken tur att jag har tvättid ikväll, annars hade jag suttit där med smutsiga kläder, inte nice! ;D
Höres senare, mina bloggvänner! :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

VAR MED OCH TÄVLA OM HÅRVÅRDSPRODUKTER FÖR LÖSHÅR,
http://sstromberg.blogg.se/2008/may/tavling-2.html#comment

2008-05-21 @ 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0