Frågestund


Du har skrivit tidigare att du vart deppad väldigt länge - varför?


Ojoj, hårda frågor att besvara direkt! ;)

Låt mig säga att den mytomspunna kärleken inte riktigt fungerat som jag hade hoppats på att den skulle göra. Det känns ibland att allt bara går om och om igen, att liknande händelser och besvär kommer tillbaka, och förstör det man försöker bygga upp.

Jag är lite av en person som aldrig hade kunnat sluta tro på kärleken, det är just därför det blir som det blir, och man mår som man mår ibland.



Är du singel?


Jo, det är jag.



Vilken är din alldra högsta dröm?


Min absolut största dröm är att få ett jobb jag kan vara stolt över, och att en dag gifta mig med mitt livs kärlek, vem det nu visar sig vara. Att få vara lycklig på riktigt.



Hur är din drömtjej?


Min drömtjej är definitivt oerhört kreativ. Jag älskar människor som vågar och orkar lägga ner tid på det de verkligen brinner för. Hon är även riktigt kramgo, eftersom jag själv är omänskligt kramig av mig ^^ Hon ska även tycka om barn, ha humor och ett allmänt glatt humör. :)



Hur många illustrationer har du gjort i ditt liv?


Hmm, det skulle jag kunna kolla upp. Men det är definitivt inte mer än typ 70-80 stycken. Började med illustrator på gymnasiet, och har inte lagt ner så pass mycket tid på det som jag hade kunnat göra.



Hur gammal är du?


Just nu är jag 19, och fortfarande en liten tonåring, om man gämför med mina högskolekompisar, men till hösten lämnar jag tonåren bakom mig och blir 20.


Har ni fler frågor är det bara att fråga! ;)

Kommentarer
Postat av: Trollunge

När kommer du till göteborg?

2008-05-27 @ 20:24:07
Postat av: Trollunge

Seriöst då.

Är du kreativ med allt du gör, eller är det "bara" när du sitter vid datorn, (illustrator?)?

Tycker du att det är svårast att avbilda män eller kvinnor?

Favoritfärger?

Hur stor familj skulle du vilja ha i framtiden?

Är du barnkär?

Trallallaalaaaa.

2008-05-27 @ 20:27:05
Postat av: Tyra

Jag måste bara fråga, skulle du om någon av dina läsare frågade gå med på en "bloggfika" eller vad man nu ska kalla det :)

2008-05-27 @ 20:45:52
URL: http://tajraab.blogg.se
Postat av: Linda

Okej då, en liten fråga kan man väl slänga in. :) Om jag har förstått det rätt kommer du från Skåne. Vilken ort i Skåne kommer du ifrån?

2008-05-27 @ 22:03:01
URL: http://ineverlogin.blogg.se
Postat av: Jessica

När kommer du till Lysekil? HAHA nej men kan man fortfarande fråga?

Läser du andras bloggar? isf vilka och hur ofta :D

2008-05-27 @ 22:50:34
URL: http://jessicapalmen.blogg.se
Postat av: Johanna

haha "staffanstorp...", jag hade inte heller velat bo i staffanstorp. :]

2008-06-17 @ 23:44:05
URL: http://nudistpolka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0