Flyttdags


Nu är det spikat och klart!
Den första Augusti flyttar jag in till gamla sta'n! :D

Har länge velat komma ifrån den lägenheten jag bor i nu, delvis på grund utav omgivningen; Eksjös läskiga ghetto-liknande lägenheter, plus att jag skulle vilja ha något eget. Bor nämligen med en annan student, den norrländska Zombien, för tillfället, och har gjort det sen jag flyttade hit.

Gamla stan är som gjort för mig. Det är litet, mysigt, och man känner doften av gamla trähus när man vaknar upp på morgonen. En liten bit bort har jag en kina-restaurant och mitt ljuvliga hemköp jag inte kan leva utan. Skolan är snarare 5 minuter därifrån, gämfört med min nuvarande lägenhet som ligger en halvtimme därifrån.

Åh, vad jag längtar! :D

Nu ska jag strax ut i det soliga sommarvädret med tre grillkorvar och apelsinjuice i högsta hugg!
Höres senare, kära bloggmänniskor! :D
Kommentarer
Postat av: Alexandra

lycka till på det nya stället. låter purrfect hu ;9

2008-05-07 @ 15:05:08
Postat av: Tyra

norrländska zombien ;)
snällt ^^
Men ååh, gamla stan i eksjö

2008-05-07 @ 15:35:18
URL: http://tajraab.blogg.se
Postat av: lisa

ööö vilken äcklig mix, korv o juice.. :D

2008-05-09 @ 23:26:37
URL: http://goofys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0