Netherbird


Då har man varit en hel dag i vår Bluescreen-studio,
och hjälpt metalbandet Netherbird att rigga upp
både scen och trumset.

Imorgon ska det börja filmas, redan vid 9-tiden,
och när klockan blivit 12, drar jag, Sofie, Gabbe,
Jacob och hans kompis till Hultsfred för att möta
upp mina 3 klasskamrater som redan är där.
Filmkameran tas med, och när jag är tillbaka,
kommer en ny Abaddon-film att börja redigeras.

Vi höres igen på söndag, om jag inte däckar sönder
hela dagen när jag är tillbaka;)
Puss på er alla!
Kommentarer
Postat av: jen

Ha det så gött på Hultan.. hoppas ni får lika bra väder som vi hade på Srf förra evckan :)

2008-06-10 @ 10:02:22
Postat av: - | | Carro | | -

Åh, ha det så trevligt =) Om du råkar se min pojkvän..se till att han inte gör något dumt..haha ;) Närå..

2008-06-12 @ 23:57:10
URL: http://knifetown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0