En hetsig vecka.


Nu kommer jag förmodligen vara väldigt inaktiv rätt länge.
Drar nämligen till Skåneland imorgon tidigt på morgonen,
och därefter blir det både studentfester och grillkvällar med familjen,
och när jag åker tillbaka, ska jag filma en metal-video, kanske både i Eksjö och i Stockholm,
och efter det drar man till Hultsfred i en vecka för att sedan komma tillbaka till Eksjö, sliten som ett djur, ryggvärk och en hel del arbetsuppgifter över mig.
Lite nya bloggfilmer och hemligheter kan jag iallafall avslöja att det kommer att bli när jag är tillbaka!
Missa inte!

Puss på er sålänge! Ha en urskön student, för alla er som ska springa ut ur era gamla liv!
SuperAhoe goes offline.
Kommentarer
Postat av: Sanna.

Jag hatar dig för att du ska till Hultsfred, hade det inte varit för studenten så hade jag befunnit mig där också >.<

2008-06-07 @ 21:10:23
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: Emelie

schysta ritningar du gör :)

2008-06-08 @ 22:18:46
URL: http://cuoreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0