Slutet gott, allting vått.


Oh yes!
Klockan är kvart i 6 på morgonen, och självklart är den skånska smålänningen Ahå vaken ;)
Nu tar jag en paus, förmodligen nerbäddad under mitt gosiga täcke med den kvarlevande slurpen cider från kvällens illustrations-stund. Illustrationen fortsätter att skapas imorgon. Jag kände att jag behövde en paus från ritandet, och spenderade den största delen av natten med att lära känna mina nya bloggkompisar.

Nu bär det av till slutet i Cast Away för min del. Just precis! Delen jag inte såg, eftersom jag somnade sist jag skulle se den.
Ja, vad fasiken ska jag göra när hela filmen utpselar sig på en ö med Tom hanks, och hans enda ord är "A BOAT, A BOAT"?  ..Galning, det må jag säga!

Hur som helst ska jag kämpa, kämpa, kämpa för att bli en känd manlig bloggare. Jag hittade bannemig inte en enda intressant sådan när jag letade i det stora flickblogghavet. Spread the word! A new boy has arrived! :D

Is it a man? Is it a plane? No, it's ahoe! ;D
Kommentarer
Postat av: Anna Maja

Kämpa på! Fler intressanta bloggar behövs och ni manliga bloggare verkar det vara lite tunt av.. ;)

2008-01-09 @ 19:22:46
URL: http://annamajaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0