Ojoj, upp och hoppa!


Vaknade just ur min skönhetssömn, som jag alltid tycks ligga begravd i på förmiddagarna.
Jag beklagar till alla som väntar hela dagen på att se/läsa någonting från mig,
eftersom jag är en nattmänniska, och brukar inte känna hur kreativiteten flödar förräns efter 22.00.
What can I say? I'm back!

Det var som jag trodde, ingen kunde komma på någon kategori förutom illustrationer, så jag får försöka göra det själv :P

Som sagt; illustrationer tar en jäkla tid att rita. Vissa dagar känner man sig inte alls motiverad till att sitta 5-6 timmar med en illustration som tar 10 sekunder att titta på :/
Jag ska försöka göra klar gårdagens illustration, men framförallt ska jag komma på en kategori för onsdagen :)

Stay tuned gott folk! Och tack för alla fina kommentarer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0