Mina svar på era frågor.


Mina svar på era frågor.

Okey, here goes nothing! :D

Postat av: Gustav
tränar du nåt grabben?
Har du idrottat med nåt?

Ahå's Svar:
Nopes, någon form av träning har jag inte haft tid med på den senaste tiden. Vissa dagar har man varit i skolan 4 dagar i sträck med totalt 2 timmars sömn, för att kunna klara av arbetsuppgifterna. Sjukt va? ;)

Jag har dock tränat tidigare. Tränade tennis i 4 år som en liten pojke. Har även lirat fotboll (Att det bara var i två veckor är en annan grej ;D )
Skytte, simning, bowling, och andra smågrejer gjorde jag under små perioder också. Mest eftersom föräldrarna tjatade på mig att börja med någonting.
Nej, jag trivs bra som det är :) Sport är inte min grej.

Postat av: Åsa
Är du singel?

Ahå's svar:
Yupp, jag är singel sedan snart ett år tillbaka.
What can I say? Jag är förhållandetypen och oerhört kräsen ^^

Postat av: tingeling
va gör du helst på din fritid?

Ahå's svar:
Jadu, när jag faktiskt har någon form utav fritid, tycker jag allra bäst om att vara med mina vänner. Fast eftersom vi hela tiden är tillsammans dygnet runt, är man väl mer eller mindre det ändå ^^
Annars fullkomligt älskar jag att illustrera, som ni säkert redan förstått :)
Festgalen är jag också, även fast jag föredrar mysiga hemmakvällar.

Postat av: bella

Är du en hårmodell för du har välgigt snyggt hår? :P

Ahå's svar:
Haha, det var nog den bästa komplimangen jag hade kunnat få ^^
Nej, jag är inte hårmodell, men jag är extremt fåfäng när det gäller mitt hår :P

Har ni ännu fler frågor, är det bara att ställa dem :)
Jag är som en öppen bok, självklart med en illustrerad framsida ;)

Kommentarer
Postat av: ida

du är riktigt duktig på att "måla" om man säger så :P hehe

2008-01-07 @ 18:59:45
URL: http://pidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0