Northern Kings - We Don't Need Another Hero



4 utav de bästa finska sångarna samtidigt. Kan inte bli mycket bättre än så!
Bara grejen att Tony Kakko från mitt absoluta favoritband Sonata Arctica är med,
gör det ju riktigt grymt!

Dessvärre måste jag klaga på att Tony inte filmades samtidigt som de andra tre,
vilket syns riktigt tydligt om man är insatt i filmskapande,
utan säkerligen filmades efteråt i en bluescreenstudio.
(Där av den fula och tillgjorda skärpan på bakgrunden bakom honom,
och den tillgjorda kamerarörelsen där det plötsligt zoomar ut till honom)

Originallåten gjord av Tina Turner.
Kommentarer
Postat av: Mallan

hmmm..

Den blonda med "getskägget" är det en medlem från Nigthwish tro??

Btw, din blogg är nog en av de mest personliga i den stora blogghysterin..

I like it!

2009-01-02 @ 01:59:55
Postat av: malin

tony kakko är grym.

2009-01-02 @ 02:38:08
Postat av: jen

man kan ju undra hur de tänkte; om tony hade förhinder/sjuk och det inte gick att skjuta upp inspelningen ett par dagar, eller vad?

nu verkar han ju inte vara en del av gruppen, utan mer som en featuring :)

men grym version av låten iaf :)

2009-01-02 @ 08:48:32
Postat av: Madeleine Liljestam

Fy fan, det här var riktigt bra. Nu vill jag också sjunga, men klockan är över ett på natten, det går ju inte? Tony Kakko är bäst. Han är min Gud, så enkelt är det.

2009-01-05 @ 01:06:12
URL: http://madeleineliljestam.blogg.se/
Postat av: Liz

Jag har letat efter din blog i åratal, känns det som. Dock glömt bort adressen till den, klantigt.



Hoppas du har det förträffligt iaf, och ja, Northern Kings rule!

2009-01-07 @ 03:19:01
Postat av: Liz

Blogg* stavas det ju naturligtvis. Inte blog. Vem skriver blog?! Nu är jag läskig. Jag känner mig läskig. Aja, ha de gött!

2009-01-07 @ 04:07:49
Postat av: Ellie

OhMyGod vilken underbar låt!

Kunglig var ordet. Tack för den ;)

2009-01-26 @ 14:46:43
URL: http://estella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0