Stockholmare, se hit!


Just nu håller jag på för fullt att leta praktikplats  i Stockholm. Letar efter ett filmbolag som söker fler compare, men det största problemet är just nu lägenhet. Känns inte lönt att praktisera i huvudstaden utan någonstans att bo, så jakten efter ett ledigt rum någonstans är på gång.

Är du, eller känner du någon som bor i sthlm, och skulle kunna tänkas hyra ut ett rum från januari till juni nästa år?
Jag antar att jag inte behöver förklara vad jag är för en person, för de som följer min blogg, men för er som inte vet är jag väldigt kreativ, enormt omtänksam och social av mig. Varken röker eller tar droger, och har lätt för att skapa nya vänner :) Har god ekonomi, och är väldigt skötsam av mig. Kolla gärna runt på min blogg för att få en bättre uppfattning.

Hör av er! Jag behöver verkligen er hjälp! :)
Kommentarer
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ]

Attans då.

Jag drog ju ner till stockhom för att jobba, och hade jag varit kvar där hade du ju gärna fått låna ett rum, men tyvärr höll det inte och jag flyttade tillbaka till norrbotten igen. :/

Hoppas du får tag på en shysst lägenhet!

2008-10-07 @ 19:51:17
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: Emmi

Hade jag bott i egen lägenhet så självklart! Men nu gör jag ju tyvärr inte de :( Lycka till med letandet. Kan nog inte vara det lättaste men det e bara o inte ge upp! :D

2008-10-08 @ 22:57:36
URL: http://einbahn.blogg.se/
Postat av: Emmi

svar: Det är egentligen lustigt varför dom gör det tycker jag. Jag hade hellre haft en kille eller tjej inneboende.

2008-10-09 @ 17:12:20
URL: http://einbahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0