Nattlig galenskap


Här sitter man igen. Klockan har precis passerat 5 på natten, och dum som jag är fick jag för mig att gå upp och ta en rejäl dusch innan jag gick och la mig.
Tiden går, och utan att jag vet vad klockan är, går jag ut från duschen en timme senare, nyrakad och pigg som en nyvaken skåning.
Det enda problemet är att jag saknar både handduk och vetskap om hur pass pigga mina grannar också är på den här tiden på dygnet.
Jag glömde helt enkelt bort att jag inte hade gardiner i köket, och faller nästan baklänges tillbaka in till dusch-rummet när jag inser att det står en tant utanför mitt fönster och glor på min ..oskyddade och rakade kropp.
Efter fem minuters chocktillstånd, känner jag ändå att det är dags att gå ut från duschrummet igen, så jag ålar mig förbi köksfönstret som en liten militär. Kan nästan svära på att det kastades granater i bakgrunden. Mycket stämningsfullt, vill jag lova. (...)

Nu sitter jag här, som sagt, med en hungrande mage, och funderar på om jag har lite sallad kvar i kylskåpet. Denna gången ska jag iallafall komma ihåg att ta med en handduk.

Edit: Nu förstår jag vad de menar i filmen Liftarens Guide till Galaxen.
- Always bring a towel.
Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Ajajaj, ;s varför då? :'O



HAHAHAHAHAH, XD så fult :p vissa här har ju inga grannar nära inpå.. 8) Visst har jag grannar, men typ 50 meter bort :d Lantis (a)

2008-10-06 @ 07:02:21
URL: http://idjut.blogg.se/
Postat av: Fatma

"..och faller nästan baklänges tillbaka in till dusch-rummet när jag inser att det står en tant utanför mitt fönster och glor på min ..oskyddade och rakade kropp." HAHHAHAHAHHAHAH! Tanten blev allt förtjust i din kropp XD "om jag bara va så ung som han.. böla" Hahah (A)

2008-10-06 @ 18:36:10
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: nathalie

sicken elak tant som glor i ditt fönster !?! :o :o

2008-10-07 @ 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0