Come lift me up



Ibland kan ett brutet hjärta hjälpa en på vägen.
Kommentarer
Postat av: Madeleine [geekosaurus]

Svar: Det glädjer mig att du kommer med tips. Det är jättekul när folk kommer med konstruktiv kritik och inte bara säger att något är bra eller dåligt. Hjälper ju en att utvecklas.

Och jag tycker verkligen att Nevnarien är grym på att rita, och det är klart att man kan bli inspirerad av att rita själv när man ser henne, men jag har inte försökt efterapa henne på något sätt (fast det har du ju inte sagt heller). Jag försöker bara göra mina bilder så autentiska som möjligt, vilket det är många andra som också gör och inte bara Nevnarien - Lisa Chen till exempel som också är grym på att rita.

Men jag håller med dig om att det är roligt att ha en liten personlig prägel på. Men jag är inte så duktig än att jag vet hur eller vad det skulle kunna vara. Jag får nog öva lite till :)



När jag ändå håller på att skriva så vill jag berömma dig för dina bakgrunder/miljöer som du ritar. Jag tycker de är jättefina och de lyfter verkligen dina bilder. Mycket roligare än att bara ha en vit, tråkig bakgrund som jag har. Det kanske är något jag bör öva på också ;)



Hur som helst, tack för att du tog dig tid att ge mig tips.

2008-10-30 @ 21:20:22
URL: http://geekosaurus.blogg.se/
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ]

Kom bara att tänka på en replik jag snappade upp i en japansk film..

"A broken heart is easy to steal"

2008-10-31 @ 17:59:03
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0