En fantastisk kväll!


Ljudet till Corpsebride ekade i lokalen. Ett högljutt publikhav reste sina händer, och fram på scenen kom Tony, Tommy, Marko, Henrik och Elias, de finska metalhjältarna som haft ensamrätten om ljudet från mina högtalare de senaste åren.

Som en explosion dånade det fram. Soundet, rösterna, himlen själv i musikform. Sonata Arctica var mitt framför mina ögon, och står där fortfarande när jag blundar. Ett sant mästerverk!

Jag, Nevnarien, hennes familj med flera, samt resten av den högt skrikande publiken var verkligen med om en riktigt otroligt grym konsert i Huskvarna i fredags!
Mina ben värkte när jag gick ut därifrån, och kylan sved mot min t-shirt täckta överkropp, men vad fasiken! Jag ångrar inte en sekund! Sonata Arctica förblir mitt favoritband, och dagen kunde inte bli bättre än vad den var.

Hurvida förbanden var bra eller inte kan dock diskuteras..

Kommentarer
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ]

Spelade dom "End of this chapter"? Eller näe föresten, jag vill nog inte veta, för då kommer jag aldrig förlåta mig själv för att jag missade det... :\

2008-11-04 @ 20:29:48
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: Klara

Fin bild :D

2008-11-06 @ 17:37:52
URL: http://ubberstubber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0