Tillbaka från sjukstugan


Här har man legat med feber i en jäkla massa dagar nu.
Jag hoppas att det förklarar mitt bloggavbrott.

Sitter i skolan nu, klockan 4 på morgonen.
Eftersom jag inte kunnat dra hit tidigare, fick det bli en helkväll utan sömn, för att hinna med att göra klart filmsekvensen till redovisningen om 5 timmar.

Min huvudvärk har släppt, tack och lov, men min hosta är sjukligt nog mycket värre.

De senaste dagarna har jag blivit ompysslad som aldrig förr.
Det var längesen, kände sig som ett litet ompysslat barn igen. Mys. :)

Nu lämnar jag er för en stund igen. Måste fixa klart filmen och köra över den på en DVD-skiva.

Puss på er, mina underbara bloggvänner!
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Äntligen Ahå!! Vad jag har väntat på blogginlägg från dig. Du och Elin (nevnarien) är mina favvo-bloggare ju. Gött att ha dig tillbaka iaf..

2008-03-28 @ 10:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0