Utekväll i Malmö


Utekväll i Malmö

Innan jag fortsätter dagens illustrerade verklighet, måste jag poängtera att jag hade en förjäkla härlig kväll ute på någon slumpvis utvald krog i Malmö med Elin, Corinne och Martin i torsdags! :)

Man kände hur suget efter ens gamla gymnasie flödade, när man stötte på Martin inne på Burger King i Malmö, på torsdagskvällen. Efter ett snabbt käkande, kom Elin, och vi drog in mot stan i Malmö för att slå oss till ro.
   På vägen mötte vi även Corinne, som helt och hållet gett upp sin skånska dialekt till en lite mer ovan stockholmsk dialekt. Men vad gör det? Gymnasiefolk förblir gymnasiefolk, hur mycket de än ändras :)

Efter sisådär 2 cider, två 6or tequila, en öl, två Pussywaggons (oh yes), och en lömsk shot som bartenderna så vänligt bjöd på, drog man därifrån med humöret på topp. Det här var verkligen en kväll att minnas!

Malmö i mitt hjärta.
Kommentarer
Postat av: Hanno

jag såg nog dig häromdan, ändå coolt

2008-01-06 @ 03:12:52
URL: http://hannoh.blogg.se
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Åh vad långt hår du har nu, Ahå. Hade du så långt sit jag såg dig? ^^
Vad bra att du hade det roligt :)

2008-01-06 @ 03:19:32
URL: http://nevnarien.blogg.se/
Postat av: Hanno

I malmö, såg att du nämnt att du var på burger king och då fick jag mig en eftertänkare, var fan känner jag igen dig ifrån? JO STORTORGET, men men jag kanske såg i syne:)

2008-01-06 @ 03:44:48
URL: http://hannoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0