Lördag


When the seventh son of the seventh son is born, all shall rise and hail the new king from beyond.
A new kingdom shall unite under one flag, and those who claim it their own, shall become what they once was.
Greedy, disloyal, unhuman.

Jag har en odödlig kreativitet. Speciellt idag.
Min hjärna är fylld av idéer och tankar, och historian bakom barnprogrammet håller på att skapas.

Gårdagens fest blev hyffsat bra. Liten, mysig, men dock inte speciellt alkoholiserad. Jag var knappt lullig, ett misslyckande enligt de flesta som hör om det. Provade lite nya drinkar, ingenting att hurra för. Ingenting att ens tala om ;D

Idag vaknade jag vid halv 4 tiden på eftermiddagen, och vid 6-tiden drog jag ut med Zombie och hans farsa och käkade på Tokyo - en kinarestaurang i Eksjö.
Nu sitter jag här, framför en stor projektor, med fyra andra filmgalna snubbar och tittar på film. Snart är det dags att dra tillbaka, men inte för att sova. Jag vill skriva, uttrycka mina innestängda meningar till ord. Ord som hjälper min historia framåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyndigt med en kinarestaurang som heter Tokyo...
Länge leve kreativiteten, ös ur dig den i bloggen så man får lite saftigt att läsa ^^

2008-01-27 @ 11:09:31
URL: http://emix.blogg.se
Postat av: thomsen

vart har du tagit vägen egentligen?

2008-01-28 @ 01:23:04
URL: http://thomsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0